Tärkeä – LadyLine-keskusten koronavirustiedote – lue lisää...

LadyLinen virtuaaliset Online-tunnit

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden harjoitella Online-tuntiemme avulla missä vain ja milloin vain. Löydä oma suosikkituntisi ja nauti harjoittelusta silloin, kun se sopii sinulle parhaiten! Palvelu on tarjolla LadyLinen asiakkaille ja sen käyttö edellyttää voimassaolevaa LadyLinen asiakkuutta. Palvelun käyttö on erittäin helppoa – valitse haluamasi tunti, syötä salasana ja aloita harjoittelu.

Voit tilata palvelun käyttöön tarvittavan salasanan oman LadyLine-keskuksesi asiakaspalvelun kautta.

Mukavia treenihetkiä Online-tuntiemme parissa!

1. Valitse tuntityyppi

2. Valitse tunnin nimi

Virtuaalitunti™ Danza 7

Hauska ja helppo tanssitunti. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Danza 8

Hauska ja helppo tanssitunti. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Danza 9

Hauska ja helppo tanssitunti. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Danza 10

Hauska ja helppo tanssitunti. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu 1

Aerobista ja sykettä nostavaa lämmittelyä sekä lihaskuntoharjoitteita. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu 2

Aerobista ja sykettä nostavaa lämmittelyä sekä lihaskuntoharjoitteita. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 1

Hiit on korkeatehoista intervalliharjoittelua. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 2

Hiit on korkeatehoista intervalliharjoittelua. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 3

Hiit on korkeatehoista intervalliharjoittelua. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 4

Hiit on korkeatehoista intervalliharjoittelua. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 7

Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 8

Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 9

Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 10

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Kesto: 30 min Välineet: jumppa- tai joogamatto ja pieni pallo

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 11

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Kesto: 30 min Välineet: jumppa- tai joogamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 12

Perinteinen jooga. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 18

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 19

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 20

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 21

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 22

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kamppailu 3

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kamppailu 4

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kamppailu 5

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Kesto: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 16

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 17

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 18

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 21

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 16

Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 17

Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 18

Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 22

Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 7

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 8

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 9

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 10

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 2

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 3

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 4

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 5

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 17

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 18

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 19

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 21

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 22

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 23

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 24

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 5

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 45 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 8

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 45 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 14

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 45 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 15

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 45 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 4

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 30 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 9

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 30 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 10

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 30 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 21

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 30 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 22

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kesto: 30 min Välineet: sisäpyörä

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 1

Tehokasta askellusta laudalle. Kesto: 30 min Välineet: step-lauta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 2

Tehokasta askellusta laudalle. Kesto: 30 min Välineet: step-lauta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 3

Tehokasta askellusta laudalle. Kesto: 30 min Välineet: step-lauta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Teho 4

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Kesto: 30 min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Teho 5

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Kesto: 30 min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Teho 6

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Kesto: 30 min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Timmi 1

Timmi on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot tai painokiekot

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Timmi 2

Timmi on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot tai painokiekot

Toista tunti

Taukojumppa 1

Lempeät ja vetreyttävät harjoitukset herättelevät lihaksesi ja saavat kehosi aktiiviseksi.

Toista tunti

Taukojumppa 2

Lempeät ja vetreyttävät harjoitukset herättelevät lihaksesi ja saavat kehosi aktiiviseksi.

Toista tunti

Taukojumppa 3

Lempeät ja vetreyttävät harjoitukset herättelevät lihaksesi ja saavat kehosi aktiiviseksi.

Toista tunti

Taukojumppa 4

Lempeät ja vetreyttävät harjoitukset herättelevät lihaksesi ja saavat kehosi aktiiviseksi.

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 11

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 12

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 13

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 14

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 15

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Niska kuntoon jumppa seisten

Helppo niskaa ja hartiaseutua avaava ja kuntouttava jumppa, jonka voi tehdä seisten.

Toista tunti

Niska kuntoon jumppa lattialla

Helppo niskaa ja hartiaseutua avaava ja kuntouttava jumppa, joka tehdään lattiatasossa.

Toista tunti

Selkä kuntoon jumppa lattiatasossa

Helppo selkää avaava ja kuntouttava jumppa, joka tehdään lattiatasossa.

Toista tunti

Selkä kuntoon jumppa seisten

Helppo selkää avaava ja kuntouttava jumppa, jonka voi tehdä seisten.

Toista tunti

Lantionpohjan ja keskivartalon harjoitus seisten

Helppo lantionpohjaa ja keskivartaloa vahvistava jumppa, joka tehdään seisten.

Toista tunti

Lantionpohjan ja keskivartalon harjoitus lattiatasossa

Helppo lantionpohjaa ja keskivartaloa vahvistava jumppa, joka tehdään lattiatasossa.

Toista tunti

Painonhallinta 1

Helppo painonhallintaan ja kiinteytymiseen tähtäävä koko kehon harjoitus. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot, jumppamatto ja step-lauta

Toista tunti

Kiertoharjoitus 1

Tehokas kiertoharjoitus koko keholle. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot tai kahvakuula ja jumppamatto

Toista tunti

Kiertoharjoitus 2

Haastava ja tehokas kiertoharjoitus koko keholle. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto ja käsipainot

Toista tunti

Kuminauhatreeni

Huoltava ja vahvistava patteriharjoitus kuminauhoilla. Kesto: 30 min Välineet: kuminauha ja jumppamatto

Toista tunti

Painonhallinta 2

Kolmiosainen koko kehon treeni. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot ja jumppamatto

Toista tunti

HIIT 2

Haastava ja tehokas sykettä nostattava HIIT-harjoitus koko keholle. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti

Kehonmuokkaus 1

Muokkaava ja koko kehon lihasvoimaa kehittävä harjoitus.  Kesto: 30 min Välineet: käsipainot ja koroke

Toista tunti

Kehonmuokkaus 2

Haastava ja tehokas treeni, joka kehittää lihasmassaa ja -voimaa. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot ja jumppamatto

Toista tunti

HIIT 1

Helppo HIIT-harjoitus. Kiinteyttää ja kehittää niin lihaskuntoa kuin kestävyyttä. Kesto: 30 min Välineet: käsipainot ja jumppamatto

Toista tunti

Kehonhuolto 1

Rauhallinen kehonhuoltoharjoitus. Kesto: 30 min Välineet: jumppamatto

Toista tunti