Ennaltaehkäise kaamosmasennus
Elämme vuoden pimeintä aikaa. Suklaa, sohva ja lämpimät sukat voivat kuulostaa taivaalliselta idealta, mutta tämä…
Lue lisääSuomeksi
2.11.2022 08:00
LadyLinen brändiuudistus on julkaistu! Päivitimme koko ilmeen: logon, fontit ja värit - mitä pidät?
Marraskuussa 2021 päätimme tehdä LadyLinelle brändiuudistuksen. Tavoitteena oli päivittää LadyLinen ilme vastaamaan monipuolisia palveluitamme ja upeita treenifasiliteettejamme. Uusi ilme julkaistiin 1.11., ja se on saanut lämpimän vastaanoton niin LadyLine-yrittäjien ja työntekijöiden, kuin asiakkaidenkin keskuudessa.
Meidän missiomme LadyLinella on olla naisen hyvinvointia vahvistava kuntokeskus. LadyLine on jokaisen itsestään huoltapitävän naisen valinta. Meillä treenaat kohti tavoitteitasi oman elämäsi rytmissä.
Tavoitteemme on toimia sinun onneksesi.
Onneksi on - LadyLine.
Uusi ilme viestii sitä lämmintä ja kotoisaa tunnelmaa, jonka tunnet saapuessasi LadyLine-keskukseen; meille on luontevaa tulla. Olemme aidosti osa naisen elämää, vahvistaen arjen hyvinvointia. LadyLinella saat onneksi hetken omaa aikaa. Puhumme naisen hyvinvoinnista, liikunnasta ja onnellisuudesta luonnollisesti, asiantuntevasti ja innostavasti kannustaen. Puhuttelemme sinua aidosti, minulta sinulle.
LadyLine-logo edustaa pehmeitä ja vahvoja arvoja, jotka sulautuvat yhteen modernilla ja mieleenpainuvalla tavalla. Graafisessa ilmeessä kohtaavat pehmeä naisellinen eleganttius ja klassinen minimalismi. Graafisella ilmeellä halutaan viestittää, että LadyLine on jokaiselle naiselle sopiva kuntokeskus. Onneksi on – LadyLine.
LadyLinen väripaletin värit löytyvät läheltä: villivadelmista, vanamonkukista, pakkashileestä, ilta-auringon vangitsemattomasta loimusta, Suomen luonnosta. Tulet näkemään uuden ilmeen ja tunnusvärit vaiheittain nettisivuillamme ja muissa digitaalisissa sisällöissä, printtiaineistossamme ja keskuksissamme.
Uudesta ilmeestä vastasi markkinointiviestintätoimisto Digi-Inno, jonka kanssa muutos sujui tyylikkäästi. Mitä sinä pidät lopputuloksesta?