Rovaniemi

Asiakaspalvelu avoinna:
ma–pe 15–18
la–su suljettu
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

Tuntikuvaukset

Bike Basic

Matalasykkeinen peruskestävyysalueenlla tapahtuva sisäpyöräilytunti. Tunnilla opetetaan pyörän säädöt. Sopii hyvin aloittelijoille.

Bike Cardio

Keskiraskas sisäpyöräily. Sykealue vaihtelee perus-, vauhti- ja maksimikestävyysalueilla. Vauhdikkaampaa fiilistelyä ja suurempi kalorinkulutus kuin Basic-tunnilla.

BODYATTACK®

Tehokas, koko kehoa kiinteyttävä ja hapenottokykyä kehittävä harjoitus. Liikesarjat ovat helppoja ja tehokkaita perusliikkeitä, vastuksena on kehon oma paino.

BODYBALANCE®

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi ’sta ja Pilateksesta.

BODYBALANCE® Virtual

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi ’sta ja Pilateksesta.

BODYCOMBAT®

Itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeissä on vaikutteita mm. karatesta, kung-fusta ja thaiboxingista. BODYCOMBAT kehittää kehon koordinaatiota, verekiertoelimistön kuntoa sekä lihaskestävyyttä.

BODYCOMBAT® Virtual

Itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeissä on vaikutteita mm. karatesta, kung-fusta ja thaiboxingista. BODYCOMBAT kehittää kehon koordinaatiota, verekiertoelimistön kuntoa sekä lihaskestävyyttä.

BODYPUMP®

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus musiikin tahtiin. Sisältää levytangoilla ja -painoilla sekä käsipainoilla kuntosaliharjoittelusta tuttuja liikkeitä.

BODYPUMP® Virtual

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus musiikin tahtiin. Sisältää levytangoilla ja -painoilla sekä käsipainoilla kuntosaliharjoittelusta tuttuja liikkeitä.

BODYSTEP®

Tehokas, aerobista kuntoa kehittävä askellustunti step-laudalla. Laudan korkeutta voi säätää kunto- ja taitotason mukaan.

CXWORX® Virtual

Puolen tunnin keskivartalotreeni, jonka liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja pakaroiden lihaksia. Samalla liikkeet kehittävät koko kehon toiminnallista voimaa, joka mm. ennaltaehkäisee vammoja ja loukkaantumisia.

Farkkupeppu

Farkkupeppu on helppo ja hauska lihaskuntotunti, joka koostuu sykettä kevyesti nostavasta alkulämmittelystä sekä lihaskunto-osuuksista, jotka vahvistavat lantion ja pakaran alueita. Sopii kaiken tasoisille liikkujille, joiden tavoitteena on saada vahvemmat pakarat sekä lantion seutu.

Hot BODYBALANCE®

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi`sta ja Pilateksesta.Harjoitus tehdään Infrapunalämmössä.

Hot Dynaaminen Venyttely

Dynaaminen venyttely on kehonhuoltotunti, joka parantaa liikkuvuutta ja kehon hallintaa sekä aukaisee lempeästi lihaskireyksiä. Dynaamisia venyttelyliikkeitä tehdään rauhallisesti hengityksen tahtiin. Tunti päättyy loppurentoutukseen. Tunti tehdään infrapunalämmössä.

Hot Jooga

Hot Jooga on kaikille joogasta kiinnostuneille sopiva tunti, jonka aikana harjoitellaan joogan perusliikkeitä eli asanoita sekä tehdään lyhyitä liikesarjoja. Sopii erinomaisesti esimerkiksi kovasta treenistä palautumiseen, stressin purkamiseen ja hyväksi venyttelyharjoitukseksi.

Hot Jooga Venyttely

Joogavenyttelyssä joogan erilaisia asentoja yhdistetään toisiinsa liikejatkumoiksi, joissa liikkeet virtaavat asennosta toiseen. Asennot ja liikesarjat kehittävät liikkuvuutta, keskittymistä ja tietoisuutta omasta kehosta. Joogavenyttely sopii aloittelijoille ja jo joogaa harrastaneille kuntoilijoille, tehdään infrapunalämmössä.

Hot Kehonhuolto

Monipuolinen venyttelytunti joka sopii kaiken ikäisille, tehdään infrapunalämmössä.

Hot Lempeä Jooga

Rauhallinen joogatunti, jossa tehdään lempeitä, kehoa avaavia sekä voimistavia liikkeitä. Sopii niin aloittelijalle kuin joogaa jo harrastaneille. Et tarvitse kenkiä, tunti tehdään infrapunalämmössä.

Hot Pilates

Kehon hallintaa ja liikkuvuutta kehittäväharjoitus, tehdään infrapunalämmössä.

Hot Syvävenyttely

Hot Syvävenyttely- tunnilla harjoitetaan pitkiä noin minuutin mittaisia perinteisiä ja helppoja venyttelyliikkeitä. Samaan aikaan toistetaan syviä hengitysharjoituksia ja pyritään saamaan keho ja mieli mahdollisimman rennoksi. Näin saadaan voimakas venytys, jolla on tehokas vaikutus mm kudosten ja nivelten liikkuvuuteen, lihaksistoon, palautumiseen, ryhtiin jne.. Tunti tehdään infrapunalämmössä.

Hot Terve Selkä ja Niska

Tunnilla tehdään erilaisia vahvistavia, avaavia ja rentouttavia harjoitteita selän ja kaularangan hyvinvoinnin edistämiseksi. Harjoitus tehdään infrapunalämmössä. Tunti sopii hyvin myös aloittelijoille. Et tarvitse kenkiä.

Joogabaletti

Joogabaletissa askelletaan baletinomaisia liikkeitä helpoiksi liikesarjoiksi, ja mukaan sekoitetaan myös ripaus joogaa. Lempeän tehokas tunti! Tällä tunnilla ei tarvita kenkiä, jarrusukkia voi käyttää. Tämä tunti sopii kaikille.

Kahvakuula 45

Monipuolinen ja tehokas lihaskuntoa kehittävä harjoittelumuoto. Ohjaajan opastuksella opit turvallista kahvakuulan käsittelyä. 45 min: perustekniikkaharjoittelua. Sopii kaikille.

Ladyt

Kaikille Ladyille sopivaa monipuolista liikuntaa vaihtuvalla teemalla.

Lattari

Tunnilla tanssitaan kuumimpien latinorytmien tahdissa. Ripaus afroa, napatanssia, bollywoodia tai tekniikkaopetusta tekee tunnista värikkään. Tunti soveltuu aloittelijoilla sekä kokeneemmillekin rallattelijoille.

Lavis® - lavatanssijumppa

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

Les Mills RPM®

Les Mills RPM® helppo, hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti vauhdikkaan musiikin tahdissa. RPM® tunnilla kohotat aerobista kuntoasi, parannat sydämesi ja keuhkojesi toimintaa, tehostat aineenvaihduntaasi ja vahvistat erityisesti jalkojesi lihaksia. Hikitreeni vapauttaa lisäksi mielihyvähormoni endorfiinia, mikä muun muassa purkaa stressioireita ja antaa mielettömän hyvän fiiliksen.

LesMills CORE

30 minuutin tehokas keskivartaloon keskittyvä toiminnallinen treeni, joka vahvistaa vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä olkapäitä sekä parantaa kehonhallintaa. Osa liikkeistä tehdään kehon painolla, osassa käytetään vastuksena kuminauhaa tai levypainoa. Liikkeistä on valittavana eri tasoisia vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaiken tasoisille.

Pallojumppa

Pääosin palloa välineenä kayttävä harjoitus.

RPM® Virtual

Intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, joka tarjoaa mahdollisuuden kuntosi rajojen testaamiseen menevän musiikin tahdissa. Tehokas treeni, jonka tulokset huomaat nopeasti.

RVP

Tehokas reisi-, vatsa-, ja pakaralihaksia muokkaava harjoitus. RVP ei sisällä vaikeaa askellusta. Sopii kaikille.

SH'BAM®

Helppo ja kuuman trendikäs tanssitunti, joka kehittää aerobista kuntoasi. Sopii kaikille.

SH'BAM® Virtual

Helppo ja kuuman trendikäs tanssitunti, joka kehittää aerobista kuntoasi. Sopii kaikille.

Sprint

Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

Timmi

Monipuolinen ja tehokas koko kehon lihaskuntotunti.

Virtuaalitunti™ Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

Virtuaalitunti™ Lady Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: joogamatto tai jumppamatto.

Virtuaalitunti™ Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto osuudet vaihtelevat n. 6 min. jaksoissa. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä, kiinteyttävä. Välineet: Step-lauta, tanko ja kiekot, käsipainot, kuminauha, jumppamatto.

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ PUHTI

PUHTI tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

Zumba®

Latinomusiikin tahdittama tehokas fitness-tanssitunti.

Test