Nokia

Viikko-ohjelma

    Maanantai

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    10:00Muokkaus (55 min)

    Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

    11:05Foam Roller (30 min)

    Foam Roller perustuu sidekudoksen hierontaan ja dynaamiseen liikuttamiseen. Voit laukaista ja avata kireitä lihaksia ja kalvoja, parantaa liikkuvuutta sekä nauttia kevyemmästä olosta.

    11:40Lämpö Venyttely (30 min)

    Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Tunti pidetään lämpösalissamme.

    16:30Lämpö Yin Yoga (55 min)

    Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Yoga sopii sekä aloittelijoille, että pidempään jooganneille.

    17:35Core ABS (30 min)

    Tällä kehonhallintatunnilla haastavat keskivartalon liikkeet takaavat poweria Coreen. Ota haaste vatsalihaksillesi vastaan ja osallistu Core ABS-tunnille.

    19:15Kahvakuula (55 min)

    Toiminnallinen lihaskuntotunti, jossa harjoitellaan kahvakuulaa apuna käyttäen turvallisesti ohjaajan opastuksella. Erinomainen vaihtoehto perinteiselle salitreenille.

    20:05Lämpö Venyttely (30 min)

    Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Tunti pidetään lämpösalissamme.

    Tiistai

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    07:00IntervalSpin (30 min)

    Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

    07:30Core ABS (30 min)

    Tällä kehonhallintatunnilla haastavat keskivartalon liikkeet takaavat poweria Coreen. Ota haaste vatsalihaksillesi vastaan ja osallistu Core ABS-tunnille!

    09:00Irmat ja Raimot (55 min)

    Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

    10:05Kuntotanssi (45 min)

    Tuntikuvaus päivitetään myöhemmin.

    16:45Zumba® (55 min)

    Zumba® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumba®n kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous yhdistettynä latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin energiseen menoon. Voit tulla mukaan sekä vasta-alkajana, että pidempään liikuntaa harrastaneena. Zumba®tunnilla arjen huolet unohtuvat taatusti!

    17:00RasvanpolttoSpin (55 min)

    Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

    17:50Pilates (55 min)

    Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

    18:55BODYPUMP® (55 min)

    Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

    Keskiviikko

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    09:00RasvanpolttoSpin (45 min)

    Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

    09:50Pilates (55 min)

    Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

    16:45Vatsa-Peppu-Muokkaus (55 min)

    Nimensä mukaisesti tehokas reisien, pakaroiden ja vatsan alueen kiinteytystunti. Tunti alkaa aerobisella osuudella kehoa lämmittäen ja jatkuu lihaskunto-osuudella. Loppuun palauttavat venytykset.

    17:50BODYCOMBAT® (55 min)

    Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi!

    18:55BODYBALANCE® (55 min)

    Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    19:00CTC (30 min)

    Intensiivinen ja tehokas 45 min kiertoharjoittelu, jonka toiminnalliset liikkeet kehittävät kaikkia fyysisen kunnon ominaisuuksia.

    Torstai

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    07:00Lämpö Flow Yoga (55 min)

    Jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

    09:00Irmat ja Raimot (55 min)

    Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

    10:05BailaMama (55 min)

    Treenaa rakkauslihaksesi kuntoon, polta rasvaa ja kiinteytä peppu, vatsa sekä käsivarret. BailaMama-tunnilla voit nauttia naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreenistä. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä.

    11:05HELPPI (30 min)

    Helpissä voit kysyä ohjaajaltamme mieltä askarruttavia kysymyksiä niin laitteiden käytöstä ja säädöistä kuin kuntosaliharjoittelusta ylipäänsä.

    16:30Terve Selkä (55 min)

    Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

    17:35Kuntotanssi (55 min)

    Tuntikuvaus päivitetään myöhemmin.

    17:35IntervalSpin (55 min)

    Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

    18:40Muokkaus (55 min)

    Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

    Perjantai

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    09:00LAVIS (55 min)

    LAVIS - eli lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

    16:45IntervalSpin (30 min)

    Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

    17:20BODYPUMP® (55 min)

    Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

    18:25Lämpö Yin Yoga (55 min)

    Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Yoga sopii sekä aloittelijoille, että pidempään jooganneille.

    Lauantai

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    10:15BODYSTEP® (55 min)

    Les Mills -tunti. Moderni step-tunti, joka pursuaa atleettisuutta, energisyyttä ja iloa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. Säännöllinen treenaaminen parantaa aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä, vahvistaa ylävartaloa ja ennen kaikkea jalkojen lihaksia.

    11:20Terve Selkä (45 min)

    Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

    12:10Foam Roller (45 min)

    Foam Roller perustuu sidekudoksen hierontaan ja dynaamiseen liikuttamiseen. Voit laukaista ja avata kireitä lihaksia ja kalvoja, parantaa liikkuvuutta sekä nauttia kevyemmästä olosta.

    Sunnuntai

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
    12:15BODYCOMBAT® (55 min)

    Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi!

    15:30RasvanpolttoSpin (55 min)

    Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

    16:20BODYPUMP® (55 min)

    Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

    17:25BODYBALANCE® (55 min)

    Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    Harju Center Nokia, Härkitie 2-4, 37100 Nokia
    050 598 2444 • nokia@ladyline.fi

    Avoinna

    Tutustu palveluihimme