Nokia

    Tuntikuvaukset

    BasicSpin

    Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85% maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita, välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei ”verenmaku suuhun” -fiilistä.

    BODYATTACK®

    Tunti perustuu juoksuun, mutta ohjaaja antaa liikkeistä aina hypyttömän ja kevyemmän vaihtoehdon. BodyAttack®in liikkeet mukailevat urheilulajien mukaisia liikkeitä: koripallon kuljetusta, pikaluistelua, jalkapalloa. Korkean intensiteetin jaksojen välissä tehdään ylävartalon lihasliikkeet. Lopuksi myös vatsan ja alavartalon lihasliikkeet.

    BODYBALANCE®

    Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    BODYCOMBAT®

    Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi!

    BODYJAM

    LesMills BODYJAM on mukaansatempaiseva ja addiktoiva yhdistelmä viimeisimpiä tanssi- ja musiikkitrendejä.

    BODYPUMP®

    Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

    BODYSTEP®

    Les Mills -tunti. Moderni step-tunti, joka pursuaa atleettisuutta, energisyyttä ja iloa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. Säännöllinen treenaaminen parantaa aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä, vahvistaa ylävartaloa ja ennen kaikkea jalkojen lihaksia.

    Core ABS

    Tällä kehonhallintatunnilla haastavat keskivartalon liikkeet takaavat poweria Coreen. Ota haaste vatsalihaksillesi vastaan ja osallistu Core ABS-tunnille!

    Core ABS

    Tällä kehonhallintatunnilla haastavat keskivartalon liikkeet takaavat poweria Coreen. Ota haaste vatsalihaksillesi vastaan ja osallistu Core ABS-tunnille.

    CTC

    Intensiivinen ja tehokas 45 min kiertoharjoittelu, jonka toiminnalliset liikkeet kehittävät kaikkia fyysisen kunnon ominaisuuksia.

    EasySpin

    Nimensä mukaisesti helppo jokaiselle sopiva tunti. Tunnin tavoite on polkea peruskestävyysalueella eli noin 50-70% maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta kävelyä tai kevyttä hölkkää. Sykevaihtelut ovat kohtuullisen pieniä, varsinaisia ”sykehuippuja” ei ole. Tunti sopii kaikille, mutta kovakuntoisemman kannattaa ottaa tämä palauttavana harjoituksena.

    Foam Roller

    Foam Roller perustuu sidekudoksen hierontaan ja dynaamiseen liikuttamiseen. Voit laukaista ja avata kireitä lihaksia ja kalvoja, parantaa liikkuvuutta sekä nauttia kevyemmästä olosta.

    Fysiojumppa

    Fysioterapeuttinen tunti, joka kehittää tuki- ja liikuntaelimistön kuntoa ja parantaa liikkuvuutta.

    HELPPI

    Helpissä voit kysyä ohjaajaltamme mieltä askarruttavia kysymyksiä niin laitteiden käytöstä ja säädöistä kuin kuntosaliharjoittelusta ylipäänsä.

    HIIT

    Supertreeni, joka kohottaa kuntoa, polttaa rasvaa tehokkaasti sekä parantaa insuliiniherkkyyttä yhtä hyvin kuin pituudeltaan kaksinkertainen aerobinen treeni. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lyhyistä intervalliosuuksista sekä Crossfit-tyylisestä treenistä.

    Hot BODYBALANCE®

    Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti ihanassa lämpösalissa. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    Hot Yoga

    Hot Jooga yhdistää eri joogamuotoja ja kehittää kokonaisvaltaisesti koko vartaloa. Harjoitus tehdään n. 38 °C lämmössä.

    Hyvä Selkä

    Tunnilla keskitytään erityisesti ryhtiin, liikkuvuuteen, keskivartalon hallintaan sekä lihastasapainoon.

    IntervalSpin

    Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

    Irmat ja Raimot

    Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

    Kahvakuula

    Toiminnallinen lihaskuntotunti, jossa harjoitellaan kahvakuulaa apuna käyttäen turvallisesti ohjaajan opastuksella. Erinomainen vaihtoehto perinteiselle salitreenille.

    Kahvakuula

    Kahvakuulatunti on lihaskuntotunti, jossa harjoitetaan kehoa monipuolisesti. Mm. Voima, kehonhallinta ja liikkuvuus kehittyvät tällä tunnilla.

    Kehonhuolto

    Huolla kehoa ja mieltä! Tunti koostuu alkulämmittelystä, tasapaino- ja lihaskunto-osioista sekä venyttelyistä ja rentoutushetkestä.

    Kiertoharjoittelu

    Kiertoharjoittelu pidetään ryhmäliikuntasalissa. Tunti kehittää sekä kestävyyttä että lihaskuntoa, joten se on erinomainen kestävyyslajeja tukeva harjoitusmuoto. Tunti soveltuu myös painonpudottamiseen ja kiinteyttämiseen.

    Kuntotanssi

    Tuntikuvaus päivitetään myöhemmin.

    Lady CTC

    CTC eli Cross Training Circuit on intensiivinen ja tehokas 45 min kiertoharjoittelu, jonka toiminnalliset liikkeet kehittävät kaikkia fyysisen kunnon ominaisuuksia.

    Lämpö Flow Yoga

    Jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

    Lämpö Venyttely

    Fysioterapeuttinen tunti, joka vahvistaa tuki- ja liikuntaelimistön kuntoa ja parantaa liikkuvuutta.

    Lämpö Yin Yoga

    Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Yoga sopii sekä aloittelijoille, että pidempään jooganneille.

    LAVIS

    LAVIS - eli lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

    Muokkaus

    Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

    Pilates

    Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

    Pilates & venyttely

    Power Body

    Todellinen lihaskuntotunti! Lyhyen ja helpon lämmittelyn jälkeen suoritetaan tehokas liikesarja painojen ja tankojen avulla. Välissä nostetaan sykettä perusliikkeiden avulla tai haastavilla yhdistelmäliikkeillä. Tällä tunnilla haastat itsesi!

    Puistojumppa

    Tehokas ulkotreeni vaihtelevalla tuntisisällöllä Poutunpuistossa. Huom! Tunnilla säävaraus.

    RasvanpolttoSpin

    Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

    Rentoutus

    Kehon ja mielen rentoutusta rauhoittavan musiikin ja ohjauksen avulla.

    RVP

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Nauti treenistä!

    SaunaYoga

    Saunayogassa saunan mieto lämpö ja lempeät liikkeet purkavat yhdessä kehon jännitystiloja ja rentouttavat mieltä. Asennot vahvistavat keskivartalon ja jalkojen lihaksia. Lisäksi ne vilkastuttavat aineenvaihduntaa, vähentävät stressiä ja auttavat nukkumaan paremmin. HUOM. Ilmoittaudu SaunaYoga-tunneille etukäteen vastaanottoon (5 hlö/tunti). Sama henkilö voi osalistua viikossa yhdelle SaunaYoga-tunnille.

    SH'BAM®

    Les Mills -tunti. Yksinkertaiset, mutta kuuman trendikkäät tanssiliikkeet tekevät SH'bam-tunnistä täydellisen tavan kohottaa kuntoa ja samalla koet olevasi tanssiparketin tähti - vaikka se ei olisikaan tyypillisintä sinua. Liikkeitäsi tahdittaa listaykkösiksi nousseet biisit, tanssimusiikki, jota soitetaan suosituimmissa yökerhoissa, klassikkokappaleiden remix-versiot ja modernit latinorytmit.

    Shape & Go

    Tunti on suunnattu henkilöille, jotka haluavat saada 45 minuutissa aikaiseksi tehokkaan, mutta samalla hauskan kokovartalotreenin. Se sopii niin kiinteytystä kuin kunnon kohotusta hakeville. Samalla tunnin sisällön voi tehdä monella vaikeusasteella, joten se tarjoaa kovaa tehoa myös sitä hakeville. Shape&Go tarjoaa hauskuutta ja haastetta sekä vasta-aloittelijalle, että jo pidempään treenanneelle.

    Spinning

    Spinning on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla.

    Squeeze

    Treeni lantionpohjalihaksille ja lihaskuntoharjoittelua koko kropalle.

    Terve Selkä

    Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

    Vatsa-Peppu-Muokkaus

    Nimensä mukaisesti tehokas reisien, pakaroiden ja vatsan alueen kiinteytystunti. Tunti alkaa aerobisella osuudella kehoa lämmittäen ja jatkuu lihaskunto-osuudella. Loppuun palauttavat venytykset.

    Venytellen Vetreäksi

    Koko kehon lihaksistoa palauttava ja rentouttava lihashuoltotunti. Keskipitkien ja pitkien venytysten tuloksena ryhti oikenee sekä lihasten suorituskyky palautuu ja vähitellen kasvaa lihaskireyksien hellittäessä.

    Venyttely

    Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi.

    Venyttely

    Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja edistät palautumista muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksistasi.

    Yin Yoga

    Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Yoga sopii sekä aloittelijoille, että pidempään jooganneille.

    Zumba®

    Zumba® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumba®n kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous yhdistettynä latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin energiseen menoon. Voit tulla mukaan sekä vasta-alkajana, että pidempään liikuntaa harrastaneena. Zumba®tunnilla arjen huolet unohtuvat taatusti!

    Test

    Harju Center Nokia, Härkitie 2-4, 37100 Nokia
    050 598 2444 • nokia@ladyline.fi

    Avoinna

    Tutustu palveluihimme