Tärkeä – LadyLine-keskusten koronavirustiedote – lue lisää...

Lahti

ma 10–15
ti–ke 14:15–17:45
to 10–15
pe–su suljettu
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–24

Viikko-ohjelma

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      08:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      09:10Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      10:00LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      10:50Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      11:40Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:45Pumppi (55 min)

      Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      18:45Piloxing (55 min)

      Piloxing on intensiivinen harjoitusmuoto jossa vuorottelevat kuntonyrkkeily, pilates ja tanssi. Vauhdikas ja tehokas tunti, joka muokkaa lihaksia, voimistaa keskivartaloa ja polttaa paljon kaloreita. Piloxing on hauskaa ja haastavaa jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      19:45Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Keppijumppa (45 min)

      Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      10:50Hot Venyttely (30 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:40Keppijumppa (30 min)

      Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      17:15LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      17:20Hiit (30 min)

      Tehokas 30 minuutin ryhmäliikuntatunti, jossa koko kehoa kuormittavien liikkeiden avulla kehitetään hengitys- ja verenkiertoelimistöä

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      18:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      18:05Lämpöpilates (55 min)

      Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto lämmitetyssä salissa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      19:15Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Core (30 min)

      Tunti sille tärkeimmälle eli keskivartalolle. Kehitämme monipuolisesti vatsa- ja selkälihaksia.

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      10:35Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:00Barre (55 min)

      Barre on hauskaa kehoa muokkaavaa harjoitusta, joka tehdään balettitankoa eli barrea apuna käyttäen. Barre vahvistaa erityisesti pakaroita, keskivartaloa ja reisiä. Harjoittelu sopii kaikille, tunnilla ei tehdä monimutkaista koreografiaa vaan nautitaan omasta kehosta, musiikista ja mahtavasta poltteesta tunnin jälkeen.

      Ohjaaja: Johanna Antikainen

      18:00Tabata (45 min)

      Tabata-treeni on eräänlainen HIIT-treeni (high intensity interval training), jossa harjoitus itsessään on erittäin lyhyt, mutta erittäin intensiivinen ja tehokas.Tabata-treenin ajatuksena on, että treenin pituus ei ole tärkeintä, vaan se, että keho väsyy ja samalla haastat itsesi tekemään parhaasi

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      18:50Zumba® (55 min)

      Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:15Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      11:05Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      11:55Hot Venyttely (30 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Sanna Ritamäki

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:45KuntoCombat (30 min)

      KuntoCombat-tunnilta energiaa! Kamppailulajeihin perustuva musiikin tahdissa yksinkertaisia ja tehokkaita isku- ja potkusarjoja. Se on adrenaliinia nostattava ja kuntoa kohottava tehotreeni. Kuntocombat on yksinkertaista, mutta samalla haasteellista - se ei jätä ketään kylmäksi.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      17:20Hot Venyttely (30 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      18:00Hot Body Jooga (55 min)

      Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas sekä samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä.

      Ohjaaja: Tuuli Pesonen

      18:15Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      07:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      09:00Pilates alkeet (45 min)

      Pilateksen alkeet tunti on hyvä aloittelijoille, Alkeistunnilla luodaan pohja pilateksen harrastamiseen. Tunti sopii kaikille pilateksesta kiinnostuneille. Alkeistunnilla opetellaan pilateksen perustekniikkaa ja tehdään helppoja kehoa vakauttavia, voimistavia ja venyttäviä liikkeitä.

      Ohjaaja: Tuija Rantala

      10:00RVP (30 min)

      R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      10:35Hot NHS (30 min)

      N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

      Ohjaaja: Dalis Viinikainen

      12:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Muokkaus (45 min)

      Koko kehon toiminnallinen ja tehokas treeni. Tunnilla yhdistetään monta lihasryhmää kuormittavia liikkeitä ja sykkeennostoja musiikin tahdissa.

      Ohjaaja: Pinja Tervo

      10:55Hot Ladybalance (45 min)

      Puolen tunnin kehonhuoltoharjoitus, joka yhdistelee taijita, joogaa ja perinteistä venyttelyä. Rauhalliset ja helpot liikkeet tehdään lämmön avittamana omassa tahdissa.

      Ohjaaja: Pinja Tervo

      13:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      12:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      14:30FasciaMethod (60 min)

      FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. Tunnilla tehdään liikkuvuusharjoittelua, dynaamisia täsmävenyttelyjä, liikehallinhaharjoitteluja ja faskiakäsittelyä pallolla.

      Ohjaaja: Tuija Rantala