Tärkeä – LadyLine-keskusten koronavirustiedote – lue lisää...

Joensuu

ma 13–18.30
ti 13–18.15
ke–to 13–18
pe 12–16.30
Sovelluksella tai kulkuavaimella päivittäin klo 5–21

Viikko-ohjelma

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      16:30Spinning45 (45 min)

      Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

      17:20Lady Ylävartalo (30 min)

      Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

      18:00RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00Lihaskunto (45 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05Muokkaus (45 min)

      Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      16:30PerfectBody (30 min)

      Tehokas koko vartalon patteritreeni.

      17:05Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:55Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00Muokkaus (45 min)

      Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      18:00Kehonhuolto (30 min)

      Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      09:00Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      16:15RPV (55 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Spinning45 (45 min)

      Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

      10:50Ylävartalotreeni (30 min)

      Ylävartalolle suunnattu treeni, sisältää 5 min venyttelyt.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      16:25Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:00Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.