Tärkeä – LadyLine-keskusten koronavirustiedote – lue lisää...

Espoo - Nihtisilta

Keskus avoinna:
ma 8.3.2021 klo 14–20
ti 9.3.2021 klo 8–14
ke 10.3.2021 klo 14–20
to 11.3.2021 klo 13–18
pe 12.3.2021 klo 8–14
Asiakaspalvelu palvelee myös sähköpostitse nihtisilta@ladyline.fi

Tuntikuvaukset

BODYBALANCE®

Tunnin liikkeissä mukana elementtejä mm. tai chi-, jooga- ja pilates-suuntauksista. Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet huoltavat kehoa ja mieltä sekä parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Lopuksi ihana rentoutushetki. 55 min.

BODYBALANCE® Virtual 30

Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYCOMBAT® Virtual 30

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vauhdikas tunti, joka soveltuu jo liikuntaa harrastaneille. Haastava!

BODYPUMP®

(55 min) Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät – maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

BODYPUMP® Virtual 30

Les Mills Virtual -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. 30 min tunti keskittyy kehon päälihasryhmiin. Valitse itsellesi sopivat painot ja nauti hauskasta ja tehokkaasta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Circuit

Lihaskuntoa, kestävyyttä ja tasapainoa parantava monipuolinen tunti, jossa siirrytään harjoitteesta toiseen. Tunti sisältää yhteisen alkulämmittelyn ja palauttavan loppuvenyttelyn. Kiertoharjoitteluun voivat osallistua aloittelijat sekä kovakuntoiset, sillä harjoittelun tehon voi itse säätää kunnolle sopivaksi.

CXWORX® Virtual 30

Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

GRIT® Virtual 30

Lihasvoimaa kehittävä erittäin korkeatehoinen 30 minuutin intervallitreeni, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa,-painoja ja steppilautaa. Parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

HIIT

HIIT tehotreeni lyhyessä ajassa. Haasta itsesi huippusuoritukseen monipuolisilla liikkeillä. Tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoa ja aerobista kuntoa kehittäviä liikkeitä omassa tahdissa. Jokainen keskittyy omaan maksimisuoritukseensa, tunti on sen vuoksi sopiva kaikenkuntoisille. Alussa tehdään lyhyet lämmittelyt ja lopussa palauttavat venyttelyt.

Kahvakuula

(30 min) Kahvakuulatunti, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

Kehonhuolto

Tunnilla on tarkoitus rentouttaa kiristyneitä lihaksia sekä vahvistaa keskivartalon tukilihaksia ja parantaa ryhtiä. Rauhallisen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään pilatestyylisiin keskivartaloharjoitteisiin rentouttavan musiikin tahtiin. Tunnin loppupuolella tehdään vielä kehoa avaavia venytyksiä ja loppurentoutus.

Keppijumppa

Keppijumppa on helppo ja tehokas tunti. Keppijumppa lisa¨a¨ liikkuvuutta ja vaikuttaa etenkin niska/hartiaseutuun.

Lady Lämpö Jooga

Lady Lämpö Jooga on dynaamista länsimaista joogaa, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla ihanassa lämmössä. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. 60 min.

Lady Pump

Koko kehoa kuormittava lihaskuntotunti, jossa jokainen valitsee itselleen sopivat painot levytankoon.

Lämpövenyttely

(30 min) Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Lihaskunto

Ovat monipuolisia tunteja, joissa viikottain kohdistetaan eri kehon alueelle erityinen huomio esim. selän hyvinvointiin, keskivartalon alueelle, niskahartian seutuun, alavartalon lihaksistoon jne. Tunnin tavoitteena on käydä läpi kuitenkin kaikki päälihasryhmät vaihtuvin harjoittein. Ohjaajan antamat vaihtoehdot tarjoavat mahdollisuuden niin kevyempään kuin haastavampaan tekemiseen tunnin aikana. Tunti soveltuu niin vähemmän treenanneille kuten myös aktiivisemmin harjoitteleville.

Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat, lopuksi palauttavat venyttelyt. Tällä tunnilla voi jokainen harjoitella omalla kuntotasolla.

Pilates

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

RVP

(30 min) R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Sisäpyöräily

(30 min) Tällä sisäpyöräily-tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaikenkuntoisille, rohkeasti mukaan!

Sisäpyöräily

(45 min) Spinningiä jo kokeilleille vauhdikas tunti, jossa hikipisaroilta ei säästy kukaan.

Syke

Puolen tunnin aerobinen treeni sydän-ja verenkiertoelimistöön. Tunti sisältää tanssillisia askelsarjoja 4-5 viikkoa peräkkäin jonka jälkeen kaksi peräkkäistä kertaa sarjaton tehotreeni. Tunnit pidetään ulkona sään salliessa Kilon Päiväkodin viereisellä valaistulla palloilukentällä.

Timmi

Alkulämmittely, lihaskunto-osuus ja loppuverryttely. Tunnilla käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä, jotka voi jättää pois. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tunnin aikana on 2-3 haastetta/ challenge, joiden tarkoitus on auttaa huomaamaan kuinka oma kunto kehittyy säännöllisellä harjoittelulla. Tunnin kesto: 30 min

Venyttely

Perusvenyttelyä. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™ Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään Flexi-Baria, tankoa, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. Flexi-Bar harjoittelu voi helpottaa niskahartiaseudun kipuja, parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5 kg tai 5 kg. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

Virtuaalitunti™ Lady Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: joogamatto tai jumppamatto.

Virtuaalitunti™ Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto osuudet vaihtelevat n. 6 min. jaksoissa. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä, kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: Step-lauta

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Pilates

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä, rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Zumba + vatsat

Tunnilla tehdään myös lihaskunto-osuus jossa tehdään vatsalihasliikkeitä. 60 min.

Zumba®

ZUMBA® on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. ZUMBA® kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Test